Přihlásit Kontakty

Výhradní dovozce, AGENT pro Českou a Slovenskou republiku

Kontakty Přihlásit Košík

Reklamace a vrácení zboží

Firma blomus si zakládá na vysoké kvalitě svých produktů, avšak jsme si vědomi, že může dojít k výjimečným situacím, kdy materiál může mít vadu či při výrobním procesu mohlo dojít k nějaké chybě. Reklamace je věc nepříjemná, proto je u nás na prvním místě reklamace řešit obratem dle přání klienta. Výrobky v rámci záruky měníme ve většině případů za nový kus.

Jak vrátit zboží či uplatnit reklamaci?

Pokud Vám zboží z nějakého důvodu nevyhovuje, můžete jej vrátit do 14-ti dní bez udání důvodů, a to zasláním zboží na naši adresu showroomu Concept Store Karlín, Karlínské náměstí 9, 186 00 Praha 8 společně s vyplněným formulářem „odstoupení od kupní smlouvy“, který je ke stažení na e-shopu zde, kde prosíme navíc o doplnění čísla účtu, kam můžeme peníze vrátit. Zboží musí být vráceno nepoškozeno, neopotřebeno a neznečištěno, je-li to možné, v původním obalu. Dále je nutno přiložit kopii faktury. Vrácení finančních prostředků probíhá do 14-ti dní od fyzického přijetí zboží společně s vyplněným formulářem „odstoupením od kupní smlouvy“.